czwartek, 13 lutego 2014

Dary Anioła: Miasto kości

Gatunek: Fantasy, przygodowy, romans
Rok: 2013

Treść:
Zwyczajna na pozór nastolatka Clary Fray przypadkiem odkrywa, iż należy do niezwykłej kasty Nocnych Łowców, pół aniołów,  którzy toczą walkę w obronie świata przed demonami. W tajemniczych okolicznościach znika matka dziewczyny. Clary przyłącza się do Nocnych Łowców i wkracza do świata, w którym istnieją: wampiry, wilkołaki, wiedźmy, wróżki i demony. Obdarzona wyjątkowym darem dziewczyna będzie musiała stanąć do walki nie tylko o życie matki, ale też o bezpieczeństwo ludzkiej rasy.

Ocena:
Film można troszkę porównać do "Zmierzchu". Główna bohaterka z czasem zakochuje się w jednym z Łowcy. Na początku nie wie co się z nią dzieje, kim jest. Później zaczyna łapać demony... Dowiaduje, się, że ten chłopak w którym się zakochała jest jej bratem, choć żadne z nich w to nie wierzy.
Ogólnie film jest fajny, wciągający. Jest to bardziej babski film :)
W zasadzie to czasem lubię sobie obejrzeć film o takiej fabule, choć fanką nie jestem.
Film mi się spodobał.
Szczerze mówiąc nie ma rzeczy, sceny, która by mi się nie podobała w tym filmie.
Jest seria książek, nie czytałam, więc nie mogę porównać z książką. Mam zamiar przeczytać :)

Ocena:
8/10

Zalukaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz